forum home kr home

Kidrobot Discussion Boards

Welcome to the best place on the web to talk about urban vinyl toys, plush, mini-figures, toy-art, toy artists, collecting, customs, & more!

It is currently Thu Dec 14, 2017 10:48 am


All times are UTC - 5 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: Tue Jun 03, 2008 10:10 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Mar 29, 2008 5:48 pm
Posts: 669
Location: London, U.K.
Image
Image

Want.

_________________
Wishlist:
Mist bonass GID hand drawn


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 03, 2008 10:11 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Mar 14, 2007 5:05 pm
Posts: 4527
Location: Kidrobot
woah=X

_________________
Image
|kidrobotNY Blog|-|kidrobotNY Flickr|-|Customs|


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 03, 2008 10:15 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Mar 29, 2008 5:48 pm
Posts: 669
Location: London, U.K.
kidrobotNY wrote:
woah=X


I just want it in my hands RIGHT now ;_;

_________________
Wishlist:
Mist bonass GID hand drawn


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 03, 2008 10:39 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat May 19, 2007 5:04 am
Posts: 7927
Location: London, UK
wow very cool! i really like it!

_________________
Good deals with: Plenty of boardies. Ask around!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 03, 2008 11:53 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Mar 29, 2008 5:48 pm
Posts: 669
Location: London, U.K.
Jackcuzzy wrote:
wow very cool! i really like it!


I just wanna see the penis bonass SO bad ;_;

edit:
After reading through this post a second time it's seems remarkably gay but I genuinely just want to see his reiteration of his famous bonass character.

_________________
Wishlist:
Mist bonass GID hand drawn


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 4:03 am 
Offline
User avatar

Joined: Mon Jul 02, 2007 8:53 am
Posts: 3932
Location: cali- orange county
Cloudeh wrote:
Jackcuzzy wrote:
wow very cool! i really like it!


I just wanna see the penis bonass SO bad ;_;

edit:
After reading through this post a second time it's seems remarkably gay but I genuinely just want to see his reiteration of his famous bonass character.


whats up with u wanting to see penis so bad. this is the second time i have seen u mention that. haha i'm kidding.

where did u find the picture at?

_________________
|WISHLIST|MY COLLECTION|FS/FT|B/T/S FEEDBACK|
http://www.artoflifedistribution.com


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 4:05 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu May 22, 2008 6:59 pm
Posts: 280
Location: pennsylvania
I saw that picture earlier and surprised the person was giving it up pre-release. Wonder how he managed that.

_________________
Good transactions with: Misterine, magicmanjk808, muzikpheen, APina, lulu, pirovino, cs22collect, snooker, YummyOreos, James yeah?, doughyboy, johnnymu [x2], Rejectx, KANO, SUSAN2008 [x2], hashishan, BakerTheZombie, tamara988, Bers, akumatw, jouwe


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 4:06 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Jun 20, 2006 2:48 pm
Posts: 1767
Location: New York
is this the secrete chase? these are gonna look cool i think


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 4:09 am 
Offline
User avatar

Joined: Mon Jul 02, 2007 8:53 am
Posts: 3932
Location: cali- orange county
toyzinmyattik wrote:
is this the secrete chase? these are gonna look cool i think


it is the chase

_________________
|WISHLIST|MY COLLECTION|FS/FT|B/T/S FEEDBACK|
http://www.artoflifedistribution.com


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 4:09 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu May 22, 2008 6:59 pm
Posts: 280
Location: pennsylvania
Indeed it is! I think the only one?

[ Added: Wed Jun 04, 2008 4:09 am ]
Oops I got beatz :p

_________________
Good transactions with: Misterine, magicmanjk808, muzikpheen, APina, lulu, pirovino, cs22collect, snooker, YummyOreos, James yeah?, doughyboy, johnnymu [x2], Rejectx, KANO, SUSAN2008 [x2], hashishan, BakerTheZombie, tamara988, Bers, akumatw, jouwe


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 4:19 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Mar 29, 2008 5:48 pm
Posts: 669
Location: London, U.K.
c-money wrote:
toyzinmyattik wrote:
is this the secrete chase? these are gonna look cool i think


it is the chase


It's one of the chases, yes.

-------------------------------------------
flame 2/25

plant 3/25

devil 2/25

black 3/25

rabbit 1/50

white 2/25

girl 2/25

bones 3/25

apple 2/25

crown ?/??

purple devil 3/25

chase girl 1/50

-------------------------------------------

Ratios thanks to myself and ennui.

_________________
Wishlist:
Mist bonass GID hand drawn


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 5:02 am 
Offline
User avatar

Joined: Fri Oct 19, 2007 9:12 am
Posts: 681
Location: London, UK
Cloudeh, where you getting your Debilz from, mate?

I saw the pics on eBay earlier... tempted. ARGH.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 5:07 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Mar 29, 2008 5:48 pm
Posts: 669
Location: London, U.K.
zandar wrote:
Cloudeh, where you getting your Debilz from, mate?

I saw the pics on eBay earlier... tempted. ARGH.


I honestly don't know, if you're up for buying a set of doubles off me at retail I'll get a case though.
(that includes rares, I'll give em to you at retail, just hook up with me somewhere in central london)
Retail is about £4.50 per box if I get a case.

_________________
Wishlist:
Mist bonass GID hand drawn


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 5:34 am 
Offline
User avatar

Joined: Fri Oct 19, 2007 9:12 am
Posts: 681
Location: London, UK
Haha! Well, I was thinking of getting a case myself XD

Hope the shipment's not delayed tho...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 5:41 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Mar 29, 2008 5:48 pm
Posts: 669
Location: London, U.K.
zandar wrote:
Haha! Well, I was thinking of getting a case myself XD

Hope the shipment's not delayed tho...


O roite D=

_________________
Wishlist:
Mist bonass GID hand drawn


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 7:01 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun May 18, 2008 9:06 am
Posts: 1224
Location: say HI.
Cloudeh wrote:
Jackcuzzy wrote:
wow very cool! i really like it!


I just wanna see the penis bonass SO bad ;_;

edit:
After reading through this post a second time it's seems remarkably gay but I genuinely just want to see his reiteration of his famous bonass character.


Haha.

What? Is that the chases name? LOL. Awesome.

_________________
Image
Image | MY SALES THREAD & VOUCH LIST! | WISH / WANT LIST*


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 8:49 am 
Offline
User avatar

Joined: Tue Nov 06, 2007 8:21 pm
Posts: 1858
Location: Masshole
its name is ...question mak

_________________
Some of the collection... http://forums.kidrobot.com/viewtopic.php?t=109734
WTB: CLEAR MAD'L spending maddd $$!!! or/ and common mad'ls for customizing.
Good Deals with- bubblegumking, DreVanFuzin, baronacasino, MisterKart, brooks55, c-money, drinkh2so4, NonVenomous, tavaro, drilone, Slack, louleeboo, tvsinny, obeyKevin, dodgrr, Lucky13, mzkayDi, Quest1, lalolo, MaD, djfohm, dudegb, mourningwd, phazeonedj, Adunn, DannyDesign, MaD, Graf-Toyz, uberboy, SpawnNmunny, zephr, zombiemonkie, highland19, sleepboy, TungTLe, SQUEE, onyxturtle, DunkMax, bzx002, toemah, selekta_nips, dubsm177, swiffer wet jet, uberboy, Squidnik, qwest1mark, Wtfunks

Items for trade thread- http://forums.kidrobot.com/viewtopic.ph ... 49#1404549


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 9:33 am 
Offline
User avatar

Joined: Mon Jul 02, 2007 8:53 am
Posts: 3932
Location: cali- orange county
ferevern2days wrote:
its name is ...question mak

haha

what is the other chase?

_________________
|WISHLIST|MY COLLECTION|FS/FT|B/T/S FEEDBACK|
http://www.artoflifedistribution.com


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 11:18 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Mar 29, 2008 5:48 pm
Posts: 669
Location: London, U.K.
richL wrote:
Cloudeh wrote:
Jackcuzzy wrote:
wow very cool! i really like it!


I just wanna see the penis bonass SO bad ;_;

edit:
After reading through this post a second time it's seems remarkably gay but I genuinely just want to see his reiteration of his famous bonass character.


Haha.

What? Is that the chases name? LOL. Awesome.


lol, no.
It looks like one of his previous characters called bonass and it looks like she's holding a penis whip.
I put two and two together and got 3.14 =D

_________________
Wishlist:
Mist bonass GID hand drawn


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 3:59 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Jul 02, 2007 8:53 am
Posts: 3932
Location: cali- orange county
hmmm. interesting.

_________________
|WISHLIST|MY COLLECTION|FS/FT|B/T/S FEEDBACK|
http://www.artoflifedistribution.com


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jun 04, 2008 11:58 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Feb 21, 2008 10:19 pm
Posts: 619
Location: Houston
Cloudeh wrote:
Image
Image

Want.


WANT

_________________
WE WILL ROCK YOU!!!!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 05, 2008 1:20 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu Apr 24, 2008 5:41 am
Posts: 1009
Location: Cincy
Hmm, pretty cool, but I wanna see the actual figure w/ the crown on before I hunt for one.

_________________
Great transactions w/: Zma, themonsterkrebs, Mendez, saiko, wastemoremoney, MrMongoose, Jackcuzzy, sillynickers, bk_bk, nerbous, !DMS!, Steve8091, flabby, fairladyz, in.cog.nito, the-flip, .... Many, many more....


Looking For:
MEDIC 1G ARMSTRONG! Please hook a brother up. Need any wwrp? I'm sure we could work out a trade...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 05, 2008 2:20 am 
Offline
User avatar

Joined: Sat Mar 29, 2008 5:48 pm
Posts: 669
Location: London, U.K.
BakerTheZombie wrote:
Hmm, pretty cool, but I wanna see the actual figure w/ the crown on before I hunt for one.


It's probably gonna be like, 1/100 or something.
Eh, only god knows.

_________________
Wishlist:
Mist bonass GID hand drawn


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 05, 2008 10:16 pm 
Offline

Joined: Tue Sep 13, 2005 11:29 am
Posts: 4770
Location: Big Apple
I love the chase..it'll look great with the NY version....but think I only want 2 or 3 of the figures in this series.

_________________
Image






__________________________________


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 07, 2008 12:47 am 
Offline
User avatar

Joined: Thu Feb 21, 2008 10:19 pm
Posts: 619
Location: Houston
Cloudeh wrote:
BakerTheZombie wrote:
Hmm, pretty cool, but I wanna see the actual figure w/ the crown on before I hunt for one.


It's probably gonna be like, 1/100 or something.
Eh, only god knows.


I hope it isn't that rare! [-o<

_________________
WE WILL ROCK YOU!!!!!!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group