Page 1 of 4

May Releases

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:02 am
by trustinSTARS
What does everyone think of the new releases? New series, but it's kind of close to the last one.

Re: May Releases

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:03 am
by camdenoir
trustinSTARS wrote:What does everyone think of the new releases? New series, but it's kind of close to the last one.


it sucks that i have rent to pay. because i think i might make an exception and "go for broke"

haha

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:04 am
by Jackcuzzy
Another money saving month!

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:06 am
by trustinSTARS
Jackcuzzy wrote:Another money saving month!

I'm with you on that! Still boycotting that $75 price tag. And I don't dig any of the animals that I saw ((so far)) enough to pay $9+ per BB. Another $1 price jack? WTF! I would GLADLY pay it if it were going to some sort of endangered wildlife fund. BUT NO.

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:07 am
by sillynickers
I don't think I'll be buying any of them. :)

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:08 am
by JayJayFool
trustinSTARS wrote:
Jackcuzzy wrote:Another money saving month!

I'm with you on that! Still boycotting that $75 price tag. And I don't dig any of the animals that I saw ((so far)) enough to pay $9+ per BB. Another $1 price jack? WTF! I would GLADLY pay it if it were going to some sort of endangered wildlife fund. BUT NO.


think about it tho only 300 made and it comes with a 3" I can understand 75 bucks for this guy.

almost 9 bucks for a BB dunny tho?? :doubt: BOO!

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:11 am
by camdenoir
[ Added: Tue Apr 14, 2009 6:11 am ]
JayJayFool wrote:
trustinSTARS wrote:
Jackcuzzy wrote:Another money saving month!

I'm with you on that! Still boycotting that $75 price tag. And I don't dig any of the animals that I saw ((so far)) enough to pay $9+ per BB. Another $1 price jack? WTF! I would GLADLY pay it if it were going to some sort of endangered wildlife fund. BUT NO.


think about it tho only 300 made and it comes with a 3" I can understand 75 bucks for this guy.

almost 9 bucks for a BB dunny tho?? :doubt: BOO!


i sadly agree...so i take it series 6 is going to be the same price? oh no!

#-o

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:12 am
by Jackcuzzy
The 8" is pretty cool but the mini dunny series isnt worth it by the looks of those pics.

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:12 am
by The Octopus
may is great dunny month :rock:

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:12 am
by JayJayFool
... or more :doubt:

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:13 am
by dunnydummy
Dunny prices have almost doubled since series 1 when I started collecting they were $4.95 if I remember right. I'll pass on the $8.95 price and I hope everyone else does too.

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:14 am
by trustinSTARS
JayJayFool wrote:
trustinSTARS wrote:
Jackcuzzy wrote:Another money saving month!

I'm with you on that! Still boycotting that $75 price tag. And I don't dig any of the animals that I saw ((so far)) enough to pay $9+ per BB. Another $1 price jack? WTF! I would GLADLY pay it if it were going to some sort of endangered wildlife fund. BUT NO.


think about it tho only 300 made and it comes with a 3" I can understand 75 bucks for this guy.

almost 9 bucks for a BB dunny tho?? :doubt: BOO!

Yeah... I'll maybe agree with you on the $75 ticket this time. Regardless, not digging the design. More for all of you lovely people!

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:14 am
by watty
dunnydummy wrote:Dunny prices have almost doubled since series 1 when I started collecting they were $4.95 if I remember right. I'll pass on the $8.95 price and I hope everyone else does too.


what has not gone up in price over this time period......

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:14 am
by camdenoir
dunnydummy wrote:Dunny prices have almost doubled since series 1 when I started collecting they were $4.95 if I remember right. I'll pass on the $8.95 price and I hope everyone else does too.


it will be cheaper to get them on the boards by people who get tons of doubles...

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:15 am
by JayJayFool
dunnydummy wrote:Dunny prices have almost doubled since series 1 when I started collecting they were $4.95 if I remember right. I'll pass on the $8.95 price and I hope everyone else does too.


Its sad to say but thats never going to happen :doubt:

for us up here in Canada BB are going to almost be 10 bucks xsickx

[ Added: Tue Apr 14, 2009 3:15 am ]
trustinSTARS wrote:
JayJayFool wrote:
trustinSTARS wrote:
Jackcuzzy wrote:Another money saving month!

I'm with you on that! Still boycotting that $75 price tag. And I don't dig any of the animals that I saw ((so far)) enough to pay $9+ per BB. Another $1 price jack? WTF! I would GLADLY pay it if it were going to some sort of endangered wildlife fund. BUT NO.


think about it tho only 300 made and it comes with a 3" I can understand 75 bucks for this guy.

almost 9 bucks for a BB dunny tho?? :doubt: BOO!

Yeah... I'll maybe agree with you on the $75 ticket this time. Regardless, not digging the design. More for all of you lovely people!


I feel the same way!!

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:17 am
by HamBat
That Touma Dunny looks really nice!

I was going to save up and look at getting the J-Led Tiger dunny, but I reckon I'll save up a few squids and buy a couple of these on a shopping spree!

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:20 am
by NinjaBoy
Kid robot better be putting money towards wwf, otherwise a price increase on a series about endangered animals just seems mean...

PS- Hey board, remember when we used to get excited for new releases instead of just annoyed...

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:20 am
by dunnydummy
watty wrote:
dunnydummy wrote:Dunny prices have almost doubled since series 1 when I started collecting they were $4.95 if I remember right. I'll pass on the $8.95 price and I hope everyone else does too.


what has not gone up in price over this time period......


Yes, you are correct, but doubling the price in 5 years is unheard of!

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:41 am
by lowkey
8" is frickin great! good price only 300 made plus a 3" included! those three inch dunnys are so wack!i like the walrus one only. i cant stand touma but ledbetter /sket and aya are there and a few other names i like butso i dont think ill get a case. dear god the one with utters is utterly retarded!

Thoughts on May release

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:42 am
by sonny
Serv-O-Matics

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:42 am
by chinoexhale
O HELL TO THE YES

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:43 am
by camdenoir
i think sket one is going to hold this set together to be honest. his work never disappoints...

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:43 am
by deadlemming
well, i guess my girlfriend is going to like the Luckies and the Rollin Stock. So this leaves the Saner for me!

and about the endangered … guess we have to see the rest of the series as well :-k

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:46 am
by lowkey
endagered dunnys! whos who on the pic? touma is the far left obviously. any one have a clue?

Posted: Tue Apr 14, 2009 4:51 am
by HamBat
Anyone else thinking the Walrus could possibly be the JLed one?