OMG!! FAKE UGLYS!!

Moderated by Uglydoll creator David Ugly. David and Sun-Min Kim are the masterminds behind the lovable Uglydoll characters .
Locked
mangafan44
Posts: 217
Joined: Tue Oct 30, 2007 2:53 pm

OMG!! FAKE UGLYS!!

Post by mangafan44 » Thu Jan 10, 2008 3:25 pm

omg, me & my friend were on uglyblog, and we found this!!! check it out!!!

http://davidhorvath.blogspot.com/2008/01/tags.html

fake uglys??!!! how discracefull! i couldn't belive it when i saw it.



User avatar
Sweetflowerli
Posts: 102
Joined: Tue Dec 11, 2007 2:45 pm
Location: PA

Post by Sweetflowerli » Thu Jan 10, 2008 3:31 pm

It's very sad that people do this.

It's also so sad that these poor pretending uglyies will never be loved :(
All misspellings are intentional :P

User avatar
APPEEEE
Posts: 495
Joined: Fri Aug 17, 2007 1:24 pm
Location: UGLY TOWN
Contact:

Post by APPEEEE » Thu Jan 10, 2008 3:55 pm

It scares me. Why would someone be that stupid. Why would someone take someone elses pride and joy, and try to re-copy uglydolls. As much as those uglydolls are KIND of cute their really evil demans from the underworld. They scare me. Just the way David described them to have a deep smell of smoke. GROSS :killme:

[ Added: Thu Jan 10, 2008 10:55 am ]
And to think some kids own them. xsickx

User avatar
foom23
Posts: 380
Joined: Wed Sep 14, 2005 6:14 pm
Contact:

Post by foom23 » Thu Jan 10, 2008 5:26 pm

APPEEEE wrote:It scares me. Why would someone be that stupid. Why would someone take someone elses pride and joy, and try to re-copy uglydolls. As much as those uglydolls are KIND of cute their really evil demans from the underworld. They scare me. Just the way David described them to have a deep smell of smoke. GROSS :killme:

[ Added: Thu Jan 10, 2008 10:55 am ]
And to think some kids own them. xsickx


One reason: $$

mangafan44
Posts: 217
Joined: Tue Oct 30, 2007 2:53 pm

Post by mangafan44 » Thu Jan 10, 2008 6:04 pm

totially. and the way david used the phrase, "just watch out for these tags" REALLY freaks me out...*shudder*

User avatar
APPEEEE
Posts: 495
Joined: Fri Aug 17, 2007 1:24 pm
Location: UGLY TOWN
Contact:

Post by APPEEEE » Fri Jan 11, 2008 2:46 pm

Hehe. More about the fakies here http://davidhorvath.blogspot.com/2008/01/copy-that.html

I find the cinko rather cute but I would never purchase these. Their 4 for $1.

[ Added: Fri Jan 11, 2008 9:46 am ]
Plus smokie smell is not for me ;)

User avatar
Iliketosayhi
Posts: 126
Joined: Fri Jan 11, 2008 2:44 pm
Location: NY

Post by Iliketosayhi » Sat Jan 12, 2008 8:38 am

Idk, I almost want to buy one just because it'll be a unique uglydoll. Plus, these poor uglies they don't know what they did wrong but nobody loves them.

User avatar
APPEEEE
Posts: 495
Joined: Fri Aug 17, 2007 1:24 pm
Location: UGLY TOWN
Contact:

Post by APPEEEE » Sat Jan 12, 2008 9:15 am

Iliketosayhi wrote:Idk, I almost want to buy one just because it'll be a unique uglydoll. Plus, these poor uglies they don't know what they did wrong but nobody loves them.

You do make a good point :(

User avatar
TheBookPolice
Posts: 716
Joined: Tue Sep 13, 2005 6:52 pm
Location: Madison, WI
Contact:

Post by TheBookPolice » Sat Jan 12, 2008 9:46 am

They're not Uglys. They're sad zombies. They don't know what they did wrong because they're soulless. Real Uglys wouldn't DO wrong in the first place. Unless it involved cupcakes.
out of office

User avatar
Sweetflowerli
Posts: 102
Joined: Tue Dec 11, 2007 2:45 pm
Location: PA

Post by Sweetflowerli » Sat Jan 12, 2008 5:49 pm

APPEEEE wrote:
Iliketosayhi wrote:Idk, I almost want to buy one just because it'll be a unique uglydoll. Plus, these poor uglies they don't know what they did wrong but nobody loves them.

You do make a good point :(


That's how I feel. Poor things won't be loved enough, even though they are playing pretend.
All misspellings are intentional :P

User avatar
CrazyWage
Posts: 563
Joined: Sun Jun 25, 2006 5:45 pm

Post by CrazyWage » Sun Jan 13, 2008 8:09 am

Yeah, it is unfortunate people are willing to rip off someone elses idea to get money.

User avatar
sorehead76
Posts: 13
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:57 am
Location: los angeles
Contact:

foreign markets

Post by sorehead76 » Fri Apr 11, 2008 6:28 pm

does Pretty Ugly have any protection in foreign markets like China?

User avatar
Babo rox
Posts: 36
Joined: Mon Mar 03, 2008 2:39 pm
Location: UglyVerse

Post by Babo rox » Sat Apr 12, 2008 8:40 am

idk about protection from the foreign markets in China but I feel kinda sad that those uglies won't ever be luved too, even if they are a rip-off. Also, it is kinda sad for china citizens because they probably work pretty hard to make such a fake ugly and then they hardly get paid. Some of them may know the real Uglydolls and don't want to work to make fake ones! I mean 4 for $1.00? :-# That's gross for any stuffed animal to be priced at! :killme:
I luv all uglydolls (especially rare ones)

User avatar
jaredtoy
Posts: 47
Joined: Thu Mar 20, 2008 10:57 am

fake uglies

Post by jaredtoy » Mon Apr 14, 2008 3:24 pm

thats kinda stupid. It was funny he said they have a deep cigarette smell
y2k

User avatar
sorehead76
Posts: 13
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:57 am
Location: los angeles
Contact:

Post by sorehead76 » Mon Apr 14, 2008 3:31 pm

which part do you consider stupid?

User avatar
mylifeinplastic
Posts: 147
Joined: Sun Feb 11, 2007 5:21 pm
Location: Los Angeles, CA.

Post by mylifeinplastic » Mon Apr 14, 2008 4:27 pm

There is a fake version of pretty much every product out there, and its hard to stop these people from doing such thing. It is our responsibility as consumers to make sure we are getting the real deal and not a cheap, crappy fake ugly.

User avatar
sorehead76
Posts: 13
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:57 am
Location: los angeles
Contact:

Post by sorehead76 » Mon Apr 14, 2008 4:29 pm

why do people feel the need to rip off someone else's creative idea? where is the satisfaction in that? it is pathetic.

User avatar
Babo rox
Posts: 36
Joined: Mon Mar 03, 2008 2:39 pm
Location: UglyVerse

Post by Babo rox » Tue Apr 15, 2008 6:51 pm

I know right!!!!
There shouldn't be any satisfaction. It isn't right and it is a horrible thing to do to a product that the artists put so much pride and time in [-( [-X It just isn't fair xsickx and the part about the deep cigarette smell is sorta sick
I luv all uglydolls (especially rare ones)

Locked